Retur

Meniu pagini

Acest serviciu nu afecteaza dreptul de retragere prevazut de O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, pentru contractele incheiate la distanta.

Potrivit articolului 9, Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, "consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14."

In cazul in care nu sunteti multumit de un produs comandat, il puteti returna, in conditiile detaliate mai jos.

Termene

  • Termen de retragere: 14 zile calendaristice de la data intrarii in posesia dumneavoastra a produselor pe care doriti sa le returnati
  • Termen de restituire a contravalorii produselor returnate: 14 zile calendaristice de la primirea de catre Masif a produselor returnate.

Aplicare

Dreptul de retragere/retur se aplica numai cumparatorilor persoane fizice. Cumparatorii care utilizeaza produsele in scop profesional, societati comerciale, persoane fizice autorizate, intreprinderile individuale, intreprinderile familiale sau altele asemanatoare nu beneficiaza de acest drept.

Cum faceti retragerea/returul

  1. Ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a returna, prin e-mail, telefonic sau utilizand formularul de retragere/retur.
  2. Primiti de la noi un formular de retragere/retur. In acest formular veti completa, printre altele, informatii privitoare la produsele pe care doriti sa le returnati, banca si contul bancar in care va fi rambursata valoarea produselor returnate.
  3. Puneti produsele de returnat intr-un colet, impreuna cu formularul de retragere/retur. Va rugam sa impachetati produsele astfel incat sa fie protejate cat mai bine.
  4. Trimiteti coletul catre noi, folosind o firma de curierat.

Costurile transportului returnarii

Costurile transportului produselor returnate va fi suportat de dumneavoastra.

Important: va rugam sa nu ne trimiteti produsele returnate folosind plata ramburs, intrucat nu vom accepta receptionarea lor. Restituirea contravalorii produselor returnate se face prin virament bancar, doar dupa ce verificam starea produselor returnate.

Rambursarea contravalorii produselor returnate

Sumele care se ramburseaza acopera doar sume pe care le-ati platit si cuprind:

  • Valoarea produselor, platita de dvs. prin comanda initiala
  • Costurile livrarii initiale a produselor, in cazul in care aceste costuri au fost suportate de dumneavoastra.

Termen de rambursare a sumelor: 14 zile calendaristice de la data la care intram in posesia produselor returnate.

Modalitate de rambursare:

  • prin virament bancar, in contul pe care il furnizati in Formularul de retragere/return.

Exceptari de la returnare si rambursare

Produsele pe care le returnati trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ati primit.

Produse care nu sunt acceptate la retur:

  • produse care prezinta modificari fizice, sunt deteriorate, prezinte urme de uzura sau semne de folosire sau utilizare si/sau interventii neautorizate, zgarieturi, ciobituri sau lovituri sau socuri mecanice/electrice etc.
  • au ambalajul deteriorat sau incomplet.
  • au accesorii, componente sau documente lipsa (dintre cele cu care a fost livrat produsul).
  • au fost livrate impreuna cu produse cadou iar acestea lipsesc din coletul de returnare.
  • au facut parte dintr-o comanda speciala (comanda speciala este pentru produse care nu faca parte din stocul curent al Vanzatorului dar care poate fi livrat pe baza unei comenzi ferme si plata unui avans).
  • au fost personalizate sau confectionate special pentru dumneavoastra, la cererea dumneavoastra.

De asemenea, nu vor fi rambursate costurile suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi.

Baza legala a returnarii

Potrivit articolului 9, Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, "consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14."
Pentru alte informatii referitoare la returnarea produselor, va rugam sa cititi si pagina Termeni si conditii, care constituie contractul la distanta.